Старанна вывучаецца мэтавая аўдыторыя - яе склад, мэты і задачы, якія яна будзе вырашаць з дапамогай прадукта.
Вызначаецца спіс асноўных функцый. Ствараецца структура інтэрфейсу, уключаючы раздзелы, меню і навігацыйныя элементы.
Праектуюцца макеты, якія вызначаюць аптымальнае размяшчэнне элементаў інтэрфейсу. На аснове зваротнай сувязі ад карыстальнікаў і аналітычных дадзеных у іх уносяцца ўдасканаленні.
Распрацоўваецца дызайн-сістэма, якая забяспечвае аднастайнасць і паслядоўнасць ва ўсім прадукце. Складзены дэталёвы праект асноўных экранаў.
прыводзяцца прыклады рэальных праектаў, над якімі працавала каманда PRAS